16 Şubat 2011 Çarşamba

16.02.11 / 22:47

Göründüğü gibi kolay değil hiçbir şey. Bu kadar güçlü değilim ki bu kadar kolay atlatayım varı yoğu.
Yüzüm güler, çenem düşer, keyfim gelir, sesim çıkar. Ama bazen (!)...
Selin kimdir bilen var mı? Kendim dahil yabancısıyız Selin'in sevgili sevmeyenlerim...
İşte sevgili sevmeyenlerim alabildiğine çirkin bir gece de daha birlikteyiz! Ben ve olmayan siz!
Yalnızlığımın ilk saatleri sıcak hava dalgasının etkisiyle kolay geçti. Ardından beynimin küçük oyunları bana bir kapı açtı, iki ışık yaktı, elime bir sarışın verip beni deklanşörle oyaladı.
Yalnız birşey buldum içimde. Özlemek kelimesiyle bir de dilimde... Atmışım bir köşeye, nasıl sakladım bilmiyorum, ne zamandan kalma anlayamıyorum sevgili sevmeyenlerim!
Varlığın içinde bir yokluk çekiyorum!
Bir isim bir cisim yok! Oyalanacaklarım tükendikçe düşünmeye vakit kalıyor olcak iş değil! Bir tuşa basmak, bir kelime yazmak, bir anlayanıma sesimi duyurmak...
Ah anlayanım evet... Muhtaç olunursa anlayana olunur sevgili sevmeyenlerim duyun bunu! En bilinmeyeni söylüyorum size, en çok bilenken ben bu muhabbette!
Bu zor geçen gecenin son sözleri olmasa da son hisleridir bu yazılanlar. Sevmeye sevmeye dua edin de benim için aklım işsiz güçsüz kalıp da muhtaç etmesin beni daha şu kısacık zaman bile geçemeden anlayanıma!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder